reklama

Večer pri Dunaji - fotografie

Obľúbila som si nábrežie Dunaja a často, keď som v Bratislave, tak sa zastavím a poprechádzam. Pripomína mi to časy, keď som ako študentka skoro ráno alebo večer behávala a nasávala atmosféru a vôňu, ktorá je typická pri vodnom toku. Dnes je nábrežie iné ale toto miesto mám stále rada. Včera som sa k Dunaju dostala až podvečer a urobila som pár fotografii. Sú plné svetielok v tme, tak ako náš život. Kým existujú svetlé miesta, tak aj tmou sa dá prechádzať s nádejou, že k tomu nášmu svetlému bodu prídeme . Ale to je už iná téma.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu