reklama

Duny na priehrade - fotografie

Občas ma prekvapí neskutočná krása vytvorená prírodou a poveternostnými vplyvmi. Vyšla som zrána von, že sa prejdem a možno niečo odfotím. Prišla som k vodnej nádrži Boleráz. Už z diaľky sa mi zdala akási špinavá. Myslela som, že je to ranný opar. A keď som prišla bližšie videla som snehové duny melírované pieskom. Vytvárali nádherne vzory na moderné plátna obrazov, na ktoré by som sa vedela pozerať dlhý čas. Mnohé pripomínali morské lagúny. Keby nebol tak silný mráz možno na chvíľu by som si pripomenula čas strávený na piesočných plážach mora. Ale veď pozrite sa, či nepreháňam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu