reklama

Za divokou vodou - fotografie

Do programu veľkého víkendu sme si zaradili cestu do Čunova pri Bratislave. Chcela som si nafotiť divokú vodu a bola som prekvapená čarovnou prírodou zákutí Dunaja. Napriek tomu, že som žila v Bratislave dosť dlho, túto divokú a súčasne romantickú prírodu som nepoznala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Divoká i tichá voda dunajského ramena ma zvláštnym spôsobom priťahovala a môj fotoaparát bol tiež zrejme fascinovaný a ponúkol zaujímavé obrazy.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Ruka človeka zasiahla do panenskej prírody a vybudovala areál vodných športov. Jazda v kanoe ale i raffting  na  divokej vode je iste vzrušujúci. Voda sa rúti dvoma umelo  vybudovanými vzájomne prepojenými  kanálmi, ktoré ústia priamo do Dunaja. Sledovala som vodákov ako schádzajú po schodoch do vody. Ako si pred spustením do prúdu divokej vody natrénovali indiánsku otočku. A potom s ňou bojovali tvrdý a nekompromisný boj. Nezdalo sa mi to ľahké, nenašla by som odvahu, neriskovala by som. Ale pozeralo sa mi na ten boj dobre.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Dunaj svojou divokou krásou na tomto mieste,  spája Slovensko, Maďarsko a Rakúsko. Je preto prirodzené, že sa stáva centrom vodných športov aj týchto krajín. A je rovnako prirodzené, že sa tu vytvoril priestor pre umenie. Múzeum moderného umenia Danubiana je postavené na cípe vodnej hrádze. Posedenie medzi umeleckými artefaktami priamo na brehu plynúcej vody, dovoľuje stíšiť sa a nechať plynúť dostratena problémy mysle a vyvolať pokoj duše.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Už viem, kde sa dá opäť vracať, kde sa dá objavovať, kde sa dá aktívne oddychovať. Takže určite dovidenia :-)

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu