reklama

26. marec od roku 2007 - fotografie

Už ma tá zima hnevá, skúša moju trpezlivosť. Záhradka je pokrytá stále snehom. Listujem v archíve fotografií aby som si preverila ako to bolo po iné roky. Pár rokov dozadu mám zachytené dni okolo 26. marca, dajú sa porovnávať a veru sa líšia rok od roku. Tak spomínajme spolu až do roku 2007.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

 Dnes, 26. marec 2013,

Malé Karpaty sú pod snehom a stále sneží

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Pred rokom, 26. marec 2012,

Malé Karpaty sú rozkvitnuté, záhrady, lúky voňajú jarom

Obrázok blogu
Obrázok blogu

12. marec 2011,

Mach v lese, na lúkach a v záhrade kvitne, tráva je pretkaná pestrofarebnými kvetmi

Obrázok blogu
Obrázok blogu

28. marec 2009, 

Vres je plný drobných kvetov a včely lietajú navôkol, moja záhrada je uprataná a vyfarbená kvetmi prvosienok  

Obrázok blogu
Obrázok blogu

20. marec 2008,

Malé Karpaty sú pod snehom. Na rozdiel od dnešného dňa bolo všetko v kvete, vres, ovocné stromy, lúka. Mráz ich zasiahol ale našťastie nie na dlho a tak moc neublížil.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu

 31. marec 2007,

Malé Karpaty kvitnú, magnólia pomaly bude zhadzovať kvety, stromy sú pripravené nechať sa opeliť. Je jar ako sa patrí.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu