reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
reklama

Potulky po Česku

Fotogenická krajina Moravské Toskánsko

Veronika Bahnová

Fotogenická krajina Moravské Toskánsko

Dlhé pruhy farebných polí tiahnuce sa až k obzoru po zvlnených kopcoch,  solitérne stromy, remízky, občas pasúce sa srnky,...to je krásna krajina v okolí Kyjova.

  • 17. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 674x
  • 34
"V Praze blaze ale draze"

Veronika Bahnová

"V Praze blaze ale draze"

Do Prahy som chodievala často v čase, keď bola i mojim hlavným mestom. Bola som tam vždy pracovne a vždy iba na krátky čas. Občas som sa prešla po starých pražských uličkách a mostoch. Ale ani raz som sa nezastavila v krčmičkách. Na staré kolená som to chcela napraviť a tak možno poslednú návštevu sme chceli zasvätiť pivnej ceste. Plán bol odvážny ale ako sa ukázalo "už to není co bejvavalo".

  • 25. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 443x
  • 26
Židovské mesto – potulky Prahou

Veronika Bahnová

Židovské mesto – potulky Prahou

Židovský cintorín, Rabin Löwe, stvoriteľ Golema, humorne zachytený spôsob života v postave Kohna,...to je to, čo ma lákalo hľadať v Židovskom meste, ktoré sa nachádza v časti Prahy nazvanej Jozefov.

  • 6. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 258x
  • 34
Večerná Praha - fotografie

Veronika Bahnová

Večerná Praha - fotografie

Opäť po dlhých rokoch v Prahe. Kedysi sme tu boli doma, dnes sme v cudzine. Uvedomila som si to, keď sme vchádzali do mesta a na jednej z budov viala zástava, ktorá bola jedným zo symbolov Československa,...dnes je to inak. Prinášam pre pamätníkov zopár fotografii, možno vyvolajú spomienky na známe miesta nášho bývalého hlavného mesta.

  • 1. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 565x
  • 62
reklama
SkryťZatvoriť reklamu