reklama

...malé žlté a terakotové kvietky - pre haneleee

„Kvet, to je ako dobré slovo, jeho krása sa vie neskutočne ticho prihovárať človeku....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

„...Pred dvoma týždňami som mala taký zážitok s kvetmi vo váze, že som od nich skoro hodinu nemohla odtrhnúť oči. Ešte aj dnes som na ne myslela. Vo váze boli naaranžované malé žlté a terakotové chryzantémky, celé obklopené tmavozelenými listami. Tie „žlté očká“ akoby sa smiali, a ostatné sa prizerali tomuto úprimnému smiechu. Zelené listy uzatvárali celé toto šťastie vo váze. Ešte teraz ich vidím pred sebou a rozmýšľam, ako ich farby použiť v mojej fantázii. Boli neskutočne krásne,...“ napísala haneleee (v diskusii 23.08.2007, 22:01).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďakujem za krásne slová a pripájam k nim pár fotografii aby si sa ku kráse tohto kvetu mohla stále vracať J

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

"ale to nie sú chryzantémy :) to sú aksamietnice zložité (lat. Tagetes patula)",

upozornili ma v diskusii dievčatá,

zhodneme sa iste v tom, že sú krásne

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu