reklama

Fotopríbeh o sýkorkách

Sýkorky možno pozorovať donekonečna, ak má človek čas a príležitosť. Príležitosť mám, pretože sme urobili krmítko priamo pred oknom. Času veľa nemám, ale sýkorky ho využívajú takmer celý deň. Fotoaparát mám pri okne a keď idem okolo, zastavím sa na chvíľu. Časť zo svojej zbierky fotografii ponúkam ako malý fotopríbeh

Písmo: A- | A+
Diskusia  (80)
Obrázok blogu

Som sýkorka veľká a mám biele líca

Obrázok blogu

Ja som sýkorka menšia a mám belasú čiapočku

Obrázok blogu

Celý rok žijeme na jednom dvore a máme tam svoje krmítko, ktoré domáci v zime plnia dobrotami

Obrázok blogu

Občas spolu komunikujeme ?

Obrázok blogu

Alebo po sebe kričíme ?

Obrázok blogu

Obyčajne vtedy ak sa bojíme, že tých dobrôt bude málo pre všetky

Obrázok blogu

Treba byť stále vstrehu 

Obrázok blogu

Keď sa krmítko naplní, tak robíme naň spoločne nálety

Obrázok blogu

A bránime si svoju časť korýtka ako dravci

Obrázok blogu

Sme zvedavé a pozeráme do výšok...

Obrázok blogu

...alebo do hĺbok

Obrázok blogu

A tiež sme dobré pozorovateľky

Obrázok blogu

Vieme si uchytiť tie najlepšie kúsky

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

A rýchlo s nimi preč letíme

Obrázok blogu

Občas okolo seba riadne zaprášime

Obrázok blogu

Treba všetko skúsiť

Obrázok blogu

Aj toto čudo v sieti

Obrázok blogu

Kým sa tie dve budú hádať ja si vyberiem tie najlepšie zrná

Obrázok blogu

Vieme sa aj porozprávať, keď jedna z nás je smutná

Obrázok blogu

A poklebetíme si občas

Obrázok blogu

Niekedy pozeráme spolu ...

Obrázok blogu

napr. na nové tance jednej z nás... proste sme také 

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu