reklama

Zimné spievanky-fotografie

Zima pod Malými Karpatmi bola bohatá na sneh. Sneh pokrýva všetko, čo nie je podstatné pre dojem, sneh v mojom vnímaní nemá štruktúru, je prostriedok, ktorý mi umožňuje prostredníctvom fotografiky zvýrazniť to, čo moje oči, možno dušu, emócie ovplyvňujú...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Podstatné sú príbehy stromov, krajiny a príbehy ľudí, ktorí sa možno práve pod týmito stromami vyrozprávali, oddychovali, nôtili si,...

Stromy v zime sú krásne,...bez listov odhaľujú čisté línie, dovoľujú mi čítať v nich ich život. A práve v tejto čistote sa mi spájajú s našimi osudmi, s našim životom, so životom ľudí.

Pieseň, zvlášť ľudová je tiež ako strom bez listov, jednoduché slová, bezprostredné emócie,...

Takto vo mne cyklík "Zimné spievanky" dozrel. Spájam v ňom fotografiu s piesňou a možno si na melódiu a slová spomeniete aj vy.  Je o mojich emóciách v kontakte s fenoménom stromu a krajiny. Fotografia je prostriedok, pomocou ktorej to chcem s vami prežiť :-)))

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Horárova žena, sedí sama doma...

Obrázok blogu

A ja sám, vždycky sám, své koníčky osedlám.

Obrázok blogu

Vinohrady, vinohrady, dobré vínko dávate.

Obrázok blogu

Za tú horu, za vysokú, mám frajárku čiernookú.

Obrázok blogu

Kdepak ty ptáčky jsou...

Obrázok blogu

Snehulienka je moja láska

Obrázok blogu

Túlam sa túlam neznámou krajinou

Obrázok blogu

A v tej našej studienočke nieto vody zas.

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu