reklama

Pod hladinou

Je čas padania lístia. Rána sú chladné a rosa vystupuje v podobe hmly k zubatému slnku. Mám rada jeseň, jej farby ale i ticho. To ticho objavujem nielen na opustených lesných cestičkách ale i na menej obvyklých miestach, tam kde sezóna už skončila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Kúpaliská stíchli, vyprázdnili sa od radostného výskania. Kvapky dažďa narúšajú línie zábradlia. Narážajú na hladinu odparujúcej sa vody. Tam nastal čas pokoja.

Vnáram sa pod hladinu termálnej vody aby som sa zohriala až ku koreňom vlasov.

Mám rada vodu. Teší ma s ňou splývať a otvoreným očami hľadieť ako sa tam obrazy menia. Objavujem ticho, pokoj, a jeho bezhlavý život .

Na jeden nádych a potom vzduch mi uniká z pľúc a vystupuje na hladinu. Musím sa vynoriť aby som sa opäť nadýchla k ďalšiemu ponoru.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu