reklama

Dymové variácie - fotografie

Stopa dymu má čaro krátkeho okamžiku. Len na chvíľu vyjaví príbeh aby ho prepísal iným. Stala som sa lovcom a zaznamenala som variácie mnohých jeho obrazov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Zavretá v improvizovanej tmavej komore kúpeľne, som vdychovala vôňu tlejúcich tyčiniek. Bola som omámená a vzrušená. Moje obydlie za pár dní zmenilo pach domácej kuchyne na intenzívny odor ezoterického kutlochu. Pes sa dožadoval častejšieho venčenia, aby sa nadýchal čerstvého vzduchu a s obavami sa vracal domov. Napriek protestom som sa nevzdala a tešila sa z nových kreácii.

Ponúkam výber momentov zo života dymu, síce krátkeho ale krásneho.

roztancovaná
roztancovaná 
portrét ženy
portrét ženy (zdroj: bahnová)
moslimka
moslimka (zdroj: bahnová)
starenka
starenka (zdroj: bahnová)
múza
múza (zdroj: bahnová)
adolescent
adolescent (zdroj: bahnová)
lovec duchov
lovec duchov (zdroj: bahnová)
" byť, či nebyť ? "
" byť, či nebyť ? " (zdroj: bahnová)

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu