reklama

Ľudia zo Severnej Kórey sa dnes najedia

Podľa aktuálnej správy STV ( http://www.stv.sk/teletext/ ), dnes slávi 65. narodeniny vodca KĽDR Kim Čong-ila. Okrem plánovanej a dlho pripravovanej oslavy, ktorá je štátnym sviatkom, obyvatelia dostanú väčší prídel potravín (!!!!).  Táto správa mi pripomenula jednu prezentáciu fotodokumentácie zo zájazdu do tejto krajiny, na ktorej som sa mala česť zúčastniť a podiskutovať si s účastníkom výpravy. Kto má chuť pozrite sa  (http://www.bubo.sk/fotogaleria.php?set=63 ).  Nájdete tam minimálne dve „podozrivé“ fotografie. Podozrivé preto, že na veľkých niekoľkoprúdových cestách niet áut a na veľkej križovatke niet ľudí. Pritom fotky boli robené podľa autora v čase, kedy sa predpokladá, podľa zvyklosti v iných veľkomestách, rušný pohyb áut aj ľudí. Ostala som po prezentácii šokovaná, po rozhovore s autorom tiež. Je mi doposiaľ veľkou záhadou ako tam vlastne ľudia žijú. Ostal mi dojem, že jeden obraz je známy, verejne prezentovaný. Ten zobrazuje krásnych, usmievavých, šťastných ľudí. Takých možno vidieť na všetkých dôležitých a turisticky prístupných miestach. A tých ostatných nevidieť. Kde sú neviem. To nosím ako záhadu v sebe a snáď sa to raz dozviem.  Verím však, že správa STV, ktorú

Písmo: A- | A+
Diskusia  (37)

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu