reklama

Čas motýľov

Keď začínajú pučať kvety malín nastáva čas fotenia motýľov. Sú plaché i hravé v tomto čase a ponaháňali ma riadne, kým si na mňa zvykli. A potom na chvíľu sa usadili aby sa napili nektáru z kvetov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)
Obrázok blogu

Babôčka pávooká upúta pozornosť svojou krásou okatou
 
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Modráčik bielobodkovaný, tak som ho nazvala, pretože tohto motýľa som zatiaľ nepoznala. Ktovie aké je jeho skutočné meno?
Obrázok blogu

Súmračník hrdzavý sa vznášal tesne nad zemou a potom sadol na kvietok
Obrázok blogu

Mlynárik kapustový takmer splynul s bielym kvetom malín
Obrázok blogu

Pre túto Babôčku, zatiaľ nemám meno
Obrázok blogu

Babôčka zubatokrídla sa dá dobré rozlíšiť pre vykrajovaný tvar krídiel
Obrázok blogu

Babôčka pŕhľavová ma upútala modrým lemovaním na obvode krídiel
Obrázok blogu

Očkáň pýrový zvláštne trepotajúc lieta
Obrázok blogu

A pre tohto, krásne sfarbeného  motýľa popíjajúceho z kvetov orgovánu, tiež nemám meno.

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu