reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
reklama

Spoločnosť mojimi očami

Bola som sa naladiť- fotoreportáž

Veronika Bahnová

Bola som sa naladiť- fotoreportáž

Pripojila som sa k protestu proti súčasnému stavu politiky k niekoľkým tisícom ľudí v Bratislave. Kým sme sa schádzali, zaujala ma reklama týčiaca sa v centre SNP s nápisom "Príďte sa naľadiť". A tak som sa nalaďovala. Počúvala som hlasy z tribúny, pripojila som sa k skandovaniu a čítala som si osobné vyjadrenia ľudí na ich transparentoch. A práve túto časť včerajšej protestnej akcie Vám chcem sprostredkovať nasledujúcimi fotografiami.

  • 4. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 697x
  • 11
Načo sú nám prezidenti?

Veronika Bahnová

Načo sú nám prezidenti?

Občas si kladiem otázku, prečo je nám treba prezidentov. Jedna z odpovedí vyplýva z faktu, že je to definované ústavou. Kedysi som sa domnievala, že by to mal byť človek vysokých morálnych hodnôt, ktoré nielen sľubuje, kým sa o prezidentský úrad usiluje, ale aj ako hlava štátu v súlade s nimi žije.

  • 13. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 208x
  • 42
Kým príde Veľká noc...úvahy a fotografie

Veronika Bahnová

Kým príde Veľká noc...úvahy a fotografie

Zisťujem, že rokmi sa mení spôsob, ako prežívam obdobie pred Veľkou nocou. Aj tento je tak trochu iný.  Viac povedia fotografie a pár slov...

  • 11. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 711x
  • 31
Aj Vy patríte k 4% vyvoleným finálovej hry ?

Veronika Bahnová

Aj Vy patríte k 4% vyvoleným finálovej hry ?

Konečne prišla žltá obálka a v nej nečakané „šťastie“. Bola som nominovaná na výhru 200 000 Sk. Som jedna z mála, pretože voľba padla na mňa a iba 4% ďalších obyvateľov Trnavského kraja.

  • 9. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 227x
  • 88
Honzík a Jurko, alebo..."The Show Must Go On"?

Veronika Bahnová

Honzík a Jurko, alebo..."The Show Must Go On"?

Čítala som rozprávky, v ktorých uchádzači o ruku princeznej museli splniť úlohy aby si princezná, jej otec kráľ a matka kráľovná mohli vybrať toho najlepšieho nástupcu trónu. A vždy to dopadlo dobre. Našiel sa ten najlepší, ktorý splnil všetky náročné úlohy a dokázal silu génov, chrabrosť, udatnosť, vytrvalosť,... Popri tom sa zamiloval a dokázal, že má srdce na správnom mieste. A zamilovala sa i princezná a bola veľká svadba a žili spolu šťastne až kým nepomreli.

  • 5. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 066x
  • 54
reklama
Lajdáckosť alebo vlastizrada?

Veronika Bahnová

Lajdáckosť alebo vlastizrada?

Iba tieto dve alternatívy mi napadli pri počúvaní informácii z TA3 zo dňa 26.10.2007, 19:05

  • 27. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 911x
  • 95
Miesto, kde očividne klamú svojich zákazníkov

Veronika Bahnová

Miesto, kde očividne klamú svojich zákazníkov

Vybrali sme sa do Bratislavy pozrieť staré miesta, kde sme študovali, randili,... Bývalé korzo sa zmenilo. Kaviarničky, čajovňa, stánky so suvenírmi, čokoládovne... bežné lákadlá pre turistov, ktorí si chcú posedieť a vnímať atmosféru starého mesta. Prisadli sme si k nim, teraz sme boli turisti i my ...

  • 4. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 15 136x
  • 166
Ako starenka vyšla od pána doktora šťastná.

Veronika Bahnová

Ako starenka vyšla od pána doktora šťastná.

Nedávno som uverejnila článok, Ako starenka vyšla od pána doktora s plačom. Článok mal neistý koniec a pravdepodobne aj preto téma navodila bohatú diskusiu a otázky. Vraciam sa k nemu stručnou informáciou. Nemám odpovede na všetky otázky, ktoré sa v diskusii objavili. Dnes, na základe osobnej skúsenosti, však môžem konštatovať, že v  Trnavskej nemocnici, na očnom oddelení, sa dobre  starajú o svojich pacientov. Operácia inej starenky dopadla dobre. Je šťastná, že znovu dobre vidí.  Je to zásluha primára, lekárov a tímu sestričiek. Aj touto formou ďakujem. Operácia bola plne hradená zdravotnou poisťovňou. Starenka bola informovaná o štandardných i nadštandardných zdravotných úkonoch, ktorým sa bude musieť ešte v budúcnosti podrobiť.

  • 26. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 698x
  • 8
Ako starenka vyšla od pána doktora s plačom.

Veronika Bahnová

Ako starenka vyšla od pána doktora s plačom.

V čakárni u očného, v nemenovanej poliklinike, bolo plno ľudí...

  • 1. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 017x
  • 94
"Konečne" už nebudem musieť počítať v tisícoch.

Veronika Bahnová

"Konečne" už nebudem musieť počítať v tisícoch.

V posledných článkoch o prechode Slovenska na euro sa píše, že veľkopodnikatelia, banky, aj malopodnikatelia  sa musia začať pripravovať  na prepočty príjmov ale hlavne výdavkov už teraz. A tak som sa zapojila i ja ako radový občan do tohto projektu a začínam uvažovať o tom ako mi bude?/nebude? dobre, keď už nebudem musieť rátať do tisíc ale iba do 300-400.

  • 15. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 854x
  • 26
reklama
Hra na „rebríčkovanie“ (upravená úvaha)

Veronika Bahnová

Hra na „rebríčkovanie“ (upravená úvaha)

Rebríčkovanie som nazvala techniku určovanie poradia ľudí podľa istých kritérií. Je to zrejme pradávny spoločensky zvyk a stretávame sa s ním od narodenia a istým spôsobom nás ovplyvňuje celý život.  Ktovie prečo je táto spoločenská hra tak zábavná a komerčné zaujímavá?

  • 30. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 513x
  • 3
Cesta k dôchodku za 90 dní alebo na čo by ste mali myslieť.

Veronika Bahnová

Cesta k dôchodku za 90 dní alebo na čo by ste mali myslieť.

Jules Verne napísal knihu o ceste okolo sveta za 80 dní a ja som absolvovala cestu k vybaveniu dôchodku za 90 dní. V dobe počítačov, v dobe internetu, v dobe rozvinutej štátnej správy trvá vybavenie dôchodku dlhšie ako cesta okolo sveta. Prečítajte si a zariaďte sa už teraz tak, aby vás to v čase, keď príde váš dôchodkový vek nezaskočilo.

  • 27. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 516x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu