reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
reklama

Sny o lietaní

Začína Mesiac úcty k starším.

Veronika Bahnová

Začína Mesiac úcty k starším.

Prosím vás nemáte niekto definíciu staroby, alebo starnutia? som si prečítala na internete. Mám šiesty krížik za sebou už dávnejšie, mohla by som o tom čosi vedieť a pomôcť študentovi pri písaní školskej práce. Zistila som však, že to nie je také jednoduché ale možno prispejem k diskusii definície staroby.

  • 1. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 007x
  • 22
„Máš deti aj nemáš deti...“

Veronika Bahnová

„Máš deti aj nemáš deti...“

Tento povzdych som čas od času počúvala od svokry. Podvedome som to prijala ako výčitku, že sa málo stretávame, že málo komunikujeme, že je jej bez nás smutno a cítila som povinnosť niečo v tomto smere zmeniť.

  • 25. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 713x
  • 55
Žena o žene - úvaha?

Veronika Bahnová

Žena o žene - úvaha?

Žena je zvláštny tvor.

  • 16. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 287x
  • 108
Odišiel skôr ako začal žiť ??? - sny o lietaní

Veronika Bahnová

Odišiel skôr ako začal žiť ??? - sny o lietaní

Drobný chalan s čiernou hrivou, sedával v prvej lavici aby lepšie videl. Sám sa pre toto miesto  rozhodol. Akoby chcel byť blízko k zdroju poznania.

  • 2. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 608x
  • 48
Smrad v poslednej lavici – sny o lietaní IV.

Veronika Bahnová

Smrad v poslednej lavici – sny o lietaní IV.

Začiatok školského roku. Starí známi sme sa zvítali a zaregistrovali sme, že v zadnej lavici pribudla nová spolužiačka. Sedela ticho, hľadela do zeme a iba občas sa pozrela dookola. Učiteľka nám ju predstavila. Volala sa Eva a opakovala ročník.

  • 22. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 662x
  • 47
reklama
Samopalom na mňa mierili – sny o lietaní III.

Veronika Bahnová

Samopalom na mňa mierili – sny o lietaní III.

„Sedíme a popíjame kávu v útulnej kaviarni v Po.... Ohlušujúce zvuky streľby zo samopalu nás prinútili utekať rýchlo do bezpečia. Narážali sme jeden do druhého. Niektorí ľahli na zem, rukami si chránili hlavy. Iní ostali bez pohnutia stáť paralyzovaní strachom...“

  • 11. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 387x
  • 43
Ako sa dostať z tretieho poschodia - sny o lietaní II.

Veronika Bahnová

Ako sa dostať z tretieho poschodia - sny o lietaní II.

Stíchli, keď som sa približovala. Niektorí sklopili hlavy, iní zazerali na mňa, keď som okolo nich chcela prejsť. „Šéfka“ dôrazne oznámila, tadiaľto prechádzať nebudeš !

  • 25. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 816x
  • 28
Sny o lietaní I.

Veronika Bahnová

Sny o lietaní I.

Znovu som lietala. Rozbehla som sa, odrazila od zeme a vzlietla do výšok...

  • 21. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 443x
  • 66
Existuje iba jediná sloboda - sny o lietaní

Veronika Bahnová

Existuje iba jediná sloboda - sny o lietaní

...myšlienky zrodené pri rannej káve...

  • 15. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 040x
  • 115
Skoro ma zradil základný inštinkt...

Veronika Bahnová

Skoro ma zradil základný inštinkt...

Vekom som zistila, že mám veľmi dobre vyvinuté základné inštinkty. Je ich dosť.  Jeden z nich je ochrana života a ten ma nedávno skoro zradil.

  • 25. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 962x
  • 20
reklama
Deň plný komplimentov-teším sa na dnešný deň

Veronika Bahnová

Deň plný komplimentov-teším sa na dnešný deň

24. január bol vyhlásený za deň komplimentov. V tento deň by každý mal vysloviť kompliment aspoň piatim ľuďom a tak si uvedomiť potrebu slušného správania. Nevedela som, že dnes mám sviatok, pretože ja komplimenty milujem, rada ich dávam a rada ich dostávam. Takže: „ ľudia vážim si vás a dôverujem vám...“

  • 25. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 641x
  • 28
Tam kde nádej vyviera z viery a z lásky

Veronika Bahnová

Tam kde nádej vyviera z viery a z lásky

Končí rok a ja sa zamýšľam, čo bolo pre mňa dôležité. Je toho hodne na bilanciu ale tohto roku som intenzívnejšie prežívala čas s ľuďmi na miestach kde nádej vyviera z viery a z lásky.

  • 30. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 462x
  • 22
Chcem aby si ma zabila....

Veronika Bahnová

Chcem aby si ma zabila....

Byť nápomocný v utrpení alebo byť nápomocný v samovražde? To je otázka, na ktorú môžu by rôzne odpovede. Ktorá z nich je správna?

  • 15. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 591x
  • 42
Pomáhame nezištne ?

Veronika Bahnová

Pomáhame nezištne ?

Prichádzajú dni, kedy sa čoraz častejšie budú skloňovať slová o „nezištnej“ pomoci. Dlhšie som uvažovala o tom, či má význam hovoriť o „nezištnej pomoci“ a či má význam dávať slovesu „pomáhať“ nejaké prívlastky. Existuje vlastne nezištné pomáhanie ?

  • 25. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 154x
  • 12
„MAŤ“ ? alebo „BYŤ“ ?

Veronika Bahnová

„MAŤ“ ? alebo „BYŤ“ ?

Erich Fromm, vo svojej knihe „Mať alebo byť „, napísal svoju víziu „nového človeka“ a na prvom mieste napísal: „Nový človek je ochotný vzdať sa všetkých foriem vlastníctva a plne byť“ a píše ďalej o ďalších rysoch nového človeka. Uvažovala som o tom aké miesto majú odpovede na nieto otázky v ( mojom) živote. Zamýšľala som sa nad víziou Ericha Fromma a uvedomovala som si, že je pre mňa príťažlivá a súčasne vyvoláva vo mne isté napätie akoby som sa s touto víziou nevedela plne stotožniť...

  • 3. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 991x
  • 13
reklama
Ako ti je dnes ráno?

Veronika Bahnová

Ako ti je dnes ráno?

Povedz si, že o malý kúsok lepšie....

  • 2. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 905x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu