reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
reklama

Keď mám radosť

Za dva mesiace takmer 11 kilometrov

Veronika Bahnová

Za dva mesiace takmer 11 kilometrov

Plávanie je jedna z mojich najobľúbenejších fyzických aktivít. Voda ma nadnáša, nezaťažuje kĺby a pritom zapája do činnosti všetky hlavné svalové skupiny môjho tela. Mám rada, keď sa voda prevalí cez moju tvár pri každom tempe.

  • 25. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 002x
  • 6
Ženu kvetinou nezraníš.

Veronika Bahnová

Ženu kvetinou nezraníš.

Mnohí muži to vedia a využívajú každú príležitosť aby ženu kvetinou obdarili. A keď sa tak stane sme šťastné... Françoise Saganová povedala: „Vydatá žena sa pozná podľa toho, že si sama kupuje kvety“ Neviem, či tento výrok platí obecne. Som vydatá a v dnešný deň sa u nás zaplnila váza drobnými kvietkami  frézie, ktoré mi priniesol manžel. Ozaj a ako nás muži vidia a ako o nás zmýšľajú? Občas tak a občas inak. Pomohla som si niekoľkými aforizmami a vsunula ich medzi nafotené kvietky z vázy.

  • 8. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 201x
  • 33
Záchodové príbehy

Veronika Bahnová

Záchodové príbehy

Je naším každodenným spoločníkom. Je to miesto, kde trávime časť nášho života. Každý z nás má na toto miesto spomienky. Mne sa vynárajú príbehy, ktoré som tu prežila,...Kde? No proste na vecku, na hajzlíku, na záchode, na toalete, na WC, na mieste, kde chodia len Dámy alebo len Páni, na mieste, kam aj králi chodia peši...

  • 13. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 020x
  • 86
Ruky – nielen fotografie

Veronika Bahnová

Ruky – nielen fotografie

Sledovali ste niekedy ruky svojej mamy ?

  • 19. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 556x
  • 81
Nech k Vám prídu krásne dni i v roku 2008

Veronika Bahnová

Nech k Vám prídu krásne dni i v roku 2008

Končí rok a o pár hodín zazvonia zvony (delobuchy) a ohlásia Nový rok 2008. Chcem na jeho prahu vysloviť pár želaní...

  • 30. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 268x
  • 66
reklama
Ľadová rozprávka - fotografie

Veronika Bahnová

Ľadová rozprávka - fotografie

Už som nevydržala doma upratovať, piecť a variť a musela som von. Na chvíľu som vymenila prachovku a varechu za fotoaparát a priniesla som zopár záberov z ľadovej rozprávkovej krajiny, ktorá sa začala rozprávať pod Smolenickým zámkom. Pozývam Vás trochu si oddýchnuť od predvianočného zhonu...

  • 23. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 669x
  • 56
Balím si darčeky...

Veronika Bahnová

Balím si darčeky...

Dostala som klasickú predvianočnú otázku: „Čo Ti mám kúpiť pod stromček?“ Usmiala som sa v duchu. A aká je moja odpoveď ?

  • 9. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 573x
  • 63
Svetlo a tma - foto experiment I.

Veronika Bahnová

Svetlo a tma - foto experiment I.

Svetlo a tma patria k nám, dva protiklady nášho života...

  • 6. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 079x
  • 59
Magická sila

Veronika Bahnová

Magická sila

...a oheň svoj príbeh rozpráva

  • 28. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 327x
  • 25
Deň splnených túžob – taký obyčajný deň

Veronika Bahnová

Deň splnených túžob – taký obyčajný deň

Sú dni, v ktorých sa nedarí. Všetko, čoho sa človek dotkne, vyvoláva zlosť. A sú dni plné radostných prekvapení. Včera som mala taký, bol plný drobných radostí.

  • 24. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 727x
  • 24
reklama
Variácie na bublinkovú tému

Veronika Bahnová

Variácie na bublinkovú tému

Návrat do detstva môže mať rôznu podobu. Dnes sme sa vrátili v podobe hry na bublifuk...jeden fúkal, druhý fotil a tretí bublinky naháňal. Zopár bubliniek nás očarilo a ponúkame vám ich bez komentára.

  • 18. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 599x
  • 22
Vôňa knihy

Veronika Bahnová

Vôňa knihy

Kniha sa dá čítať, dá sa v nej listovať, dajú sa v nej pozerať obrázky,...má určite i ďalšie použitie, ale mne ku knihe patri aj to, že k nej čuchám.

  • 9. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 745x
  • 71
Vítajte v stredoveku, na svadbe "fantasy"

Veronika Bahnová

Vítajte v stredoveku, na svadbe "fantasy"

Janina a Tomáš sa nás spýtali: „Máte chuť sa hrať ? a dodali:  Ak áno, pozývame vás na našu svadbu. Bude v duchu stredoveku a tak trochu fantasy. Stačí sa pridať a prísť v historických kostýmoch. Dvaja mladí sa rozhodli, že si urobia svadbu podľa svojich predstáv. Ľudia sa radi hrajú a mnohí toto nezvyčajne pozvanie prijali. A pozvali aj vás, stačí len nahliadnuť...

  • 30. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 979x
  • 54
Zaľúbené okamihy nielen na Valentína

Veronika Bahnová

Zaľúbené okamihy nielen na Valentína

Ak cítim lásku viem, že je to o mne, o mojom vnútornom pokoji, vyrovnanosti, harmónii so sebou, s ľuďmi, so svetom okolo mňa. Vtedy som vnímavá voči kráse, nežnosti, blízkosti k ľuďom,... a viem, že v tom nie som sama. Ľudia cítia a vzájomne si prejavujú lásku. Dovolila som si zachytiť zopár zaľúbených okamihov. A želám Vám podobné v dnešný i v každý deň.

  • 14. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 684x
  • 26
Do stanu ma nikdy nedostaneš.

Veronika Bahnová

Do stanu ma nikdy nedostaneš.

Keď dospelé deti vyleteli z domu, ostalo akosi prázdno. Čo budeme robiť s toľkým voľným časom. Celý život sme túžili cestovať a padlo rozhodnutie. Vydáme sa na cesty.

  • 31. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 722x
  • 28
reklama
Autorské práva na malé manželské zločiny.

Veronika Bahnová

Autorské práva na malé manželské zločiny.

Dostali sme pozvanie od dcéry na spoločne strávený večer v divadle. A čo dávajú? „Malé manželské zločiny“ od Erica - Emmanuela Schmitta. Aké trefné, pozreli sme sa s mužom na seba a s úsmevom sme pozvanie prijali.

  • 29. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 473x
  • 11
Dotyky s mesiacom

Veronika Bahnová

Dotyky s mesiacom

Dnes sme spolu hľadeli na mesiac...iba tak bez slov

  • 26. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 618x
  • 29
Dnes som bola na chvíľu americká manželka.

Veronika Bahnová

Dnes som bola na chvíľu americká manželka.

Nikoho nebolo doma a pozerajúc do zrkadla som usúdila, že sviatky sa na mne riadne podpísali. Zopár tukových vankúšikov pribudlo okolo pásu i tvár sa mi zdala opuchnutá. Neupravené vlasy  a mierna depka, že sa nič nedarí... “Mala by som si vybrať aspoň jeden deň pre seba“ povedala som si polonahlas, keď som sa ukladala spať.

  • 9. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 140x
  • 52
reklama
SkryťZatvoriť reklamu