reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
reklama

Fauna

Na posiedke - fotografie

Veronika Bahnová

Na posiedke - fotografie

Vysadila som štyridsať tují a za pár rokov vytvorili hustý plot do výšky tri metre. Každý mal radosť pri pohľade na ne. Po tejto zime ostalo štyridsať pahýľov ozobaných do výšky dva metre. Vysoký sneh v lesoch vyhnal srnčiu zver blízko k nášmu obydliu. Okusujú ovocné a okrasné kríky a stromy na miestach, kde by ich nik nečakal. Cez deň ich nevidno, privstanú si skoro ráno, kým dedina spí a stádo sa vyberie k záhradám. Privstala som si i ja. Ráno sa fotí ťažko, je málo svetla ale čosi sa mi podarilo zachytiť i keď v horšej kvalite. Prichytila som ich pri čine. Takto to vyzeralo na posiedke z nášho okna.

  • 24. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 678x
  • 13
Pohľad šelmy - fotografie

Veronika Bahnová

Pohľad šelmy - fotografie

Mačkovité šelmy sú prefíkané, sú svojhlavé a tvrdohlavé, pri behu majú obrovské zrýchlenie, sú vytrvalé pri love. Ich pohľad je neúprosný, pozorne sledujú všetko, čo sa vôkol deje, vždy pripravené skočiť a zaútočiť...pár pohľadov do ich očí vás možno zaujme, poteší...

  • 2. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 280x
  • 50
Neverbálna komunikácia z ríše zvierat - fotografie

Veronika Bahnová

Neverbálna komunikácia z ríše zvierat - fotografie

Čo mi to chceli naznačiť.....?

  • 21. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 461x
  • 24
Nebuď labuť!

Veronika Bahnová

Nebuď labuť!

Neviem prečo sa takýto výraz udomácnil medzi ľuďmi. Veď labuť je nádherný vták. Plávajúc po jazere upútava pohľady. Na Seneckých jazerách ich tiež môžete stretnúť a je čas ich predstaviť.

  • 31. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 160x
  • 19
Dávno som nevidela hniezdo bocianov

Veronika Bahnová

Dávno som nevidela hniezdo bocianov

Na dosť rušnej ceste z Radavy do Šurian, pri prechode cez vlakove priecestie, v dedinke Uľany nad Žitavou, sme zbadali vo výške elektrického vedenia hniezdo bocianov. Zastavili sme sa na chvíľu aby sme odfotili tento, pre nás nezvyčajný, úkaz. Z výšky sa na nás pozerali traja vtáci z rodu brodivých.

  • 18. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 767x
  • 33
reklama
Osa útočná na ministerstve

Veronika Bahnová

Osa útočná na ministerstve

Nie, nejde o článok kritizujúci pomery na ministerstve. Čakajúc na kolegu pred budovou nemenovaného ministerstva, so zmrzlinou v ruke, sa okolo mňa osy začali zlietať. Nič podivné, viem, že letia na sladké. Pozriem smerom odkiaľ sa ku mne roja a zbadala som dieru vo výklenku. To už môj foťak nevydržal, položila som zmrzlinu o hodný kus ďalej a priblížila som sa odvážne k tomuto divu.

  • 12. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 874x
  • 20
Čas motýľov

Veronika Bahnová

Čas motýľov

Keď začínajú pučať kvety malín nastáva čas fotenia motýľov. Sú plaché i hravé v tomto čase a ponaháňali ma riadne, kým si na mňa zvykli. A potom na chvíľu sa usadili aby sa napili nektáru z kvetov.

  • 24. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 148x
  • 26
reklama
SkryťZatvoriť reklamu