reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
reklama

Ako na to,...takto...?

Ľudia, ktorí dnes nemysleli iba na seba

Veronika Bahnová

Ľudia, ktorí dnes nemysleli iba na seba

Narcis bol podľa gréckej mytológii krásny chlapec. Zamilovala sa doňho nymfa Echo. No on jej láskou pohrdol a odmietol ju. Za to ho bohovia potrestali tým, že sa zamiloval do vlastného odrazu na hladine rieky. Odvtedy je narcis synonymom človeka, ktorý je zahľadený do seba a okrem seba samého nemá nikoho iného rád. Vybrala som sa dnes do Bratislavy a neušlo mi, že okolo mňa prechádzali veľkí, malí, ženy, muži so žltým kvietkom v rukách, na kabátoch,...

  • 12. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 575x
  • 24
Hlasujem za zvýšenie miezd lekárov.

Veronika Bahnová

Hlasujem za zvýšenie miezd lekárov.

Hlasujem za štátny rozpočet, v ktorom bude plánovaná položka pre zvýšenie platu lekárov a zdravotných sestier, vrátane ochrany ich platov proti inflácii. Hlasujem za to, aby dôležitosť ich práce bola  trvalo oceňovaná.

  • 10. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 382x
  • 53
Ešte, že máme Matoviča!!

Veronika Bahnová

Ešte, že máme Matoviča!!

Politická naivita alebo nezrelosť? Asi jedno aj druhé. Ale určite bezbrehá otvorenosť sa nedá uprieť poslancovi Matovičovi .  Vďaka nemu sa  dozvedáme o zákulisných parlamentných tančekoch.

  • 10. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 783x
  • 45
Vlastenectvo dôchodcov v praxi.

Veronika Bahnová

Vlastenectvo dôchodcov v praxi.

My dôchodcovia sme za každú špatnosť . Moja mama sa hrdo hlási k 81 rokom a ja potichu hovorím, že som čerstvá 60-tnička. Obe sme čulé dôchodkyne s dobrou predstavivosťou. A tak sme na priedomí preberali možnosti  realizovania zákona o vlastenectve, ak by bol uplatnený na dôchodcov.

  • 12. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 681x
  • 36
Učiť sa treba stále, aj v 80-tke...

Veronika Bahnová

Učiť sa treba stále, aj v 80-tke...

O pár dní bude mať osemdesiat rokov. Je stále čulá, bystrá a dobre sa učí...

  • 11. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 008x
  • 66
reklama
Právo na život a Právo na kvalitu života.

Veronika Bahnová

Právo na život a Právo na kvalitu života.

Pri počúvaní slovného súboja dvoch opozičných názorov Jany Tutkovej a Oľgy Pietruchovej k ochrane práva na život dieťaťa Na výsluchu K Sudora, sa mi vyjavovali ulice európskych veľkomiest, na ktorých som videla matky, ktoré žobrali spolu s ich deťmi. Miesta, kde som videla predčasne dospelé deti (dievčatá a chlapcov) ponúkajúce svoje tela, za drobný peniaz na kus chleba, lebo rodičia im ho neposkytli. Vyjavovali sa mi fotografie hladujúcich detí s nafúknutými bruškami. A obrazy detí týraných zlou sociálnou situáciou, nezrelým až patologickým prístupom rodičov, dospelých, ktorý privedú na svet dieťa bez toho aby mali základné podmienky na ich obživu, na ich výchovu.

  • 17. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 721x
  • 335
Nemá šancu byť „in“...

Veronika Bahnová

Nemá šancu byť „in“...

Stála som s vnukom pred školou v čase, keď z nej vychádzali deti. Bol prvý školský deň...

  • 9. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 691x
  • 53
Ako som začala chodiť do školy fotografovania.

Veronika Bahnová

Ako som začala chodiť do školy fotografovania.

Fotografujem už dávno. Rodinu, deti, obrázky z dovolenky, prírodu,... Mnohé fotografie uverejňujem už  vyše roka na blogu a mnohým sa moje fotografie páčia. Cítila som však, že už prešľapujem na mieste. Chcela som sa posunúť ďalej, veď celý život to tak robím. Keď sa do niečoho pustím tak to chcem robiť dobre a lepšie. A tak som sa rozhodla preveriť kvalitu svojich fotografií pred odborníkmi. Prihlásila som sa do klubu fotografov a fotografického krúžku.

  • 7. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 870x
  • 90
Prečo si myslím, že ma v ORANGE nemajú radi?

Veronika Bahnová

Prečo si myslím, že ma v ORANGE nemajú radi?

Prišiel čas, kedy by som si mohla vymeniť mobil. Dlhé roky chodím k oranžovým predajcom a zatiaľ som bola spokojná a zrejme aj oni so mnou, pretože sme si nerobili prieky.

  • 14. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 885x
  • 160
47 minút a 6 sekúnd....čo je to "svetovláda"

Veronika Bahnová

47 minút a 6 sekúnd....čo je to "svetovláda"

Možno ste sa už stretli s úvahami na tému Svetovláda. Jeden z príspevkov k tejto téme je 47 minútová videoprezentácia s komentárom: http://video.google.com/videoplay?docid=-7278766956791576096 Je to silný dokument, a vyvolal vo mne mnohé otázky. Jednou z nich je: Čo je vlastne pravda a čo manipulácia?

  • 13. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 162x
  • 72
reklama
Pošlem ti ľudské šťastie...

Veronika Bahnová

Pošlem ti ľudské šťastie...

Dnes ráno ma čakalo v schránke prekvapenie...

  • 10. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 694x
Šikovné ruky v Trnavskej radnici

Veronika Bahnová

Šikovné ruky v Trnavskej radnici

Vraj v Trnavskej radnici majú Šikovné ruky. Stretávajú sa tam pravidelne a pozývajú aj deti, deti s rodičmi, aby s nimi strávili sobotné dopoludnie. Prijala som ich pozvanie, pretože si vážim aktivity zamerané pre voľný čas detí. Bola tam atmosféra pohody a deti mali možnosť zacítiť harmóniu, v ktorej srdce a ruky tvoria niečo nové, pekné, netradičné. Strávila som s nimi jedno sobotné dopoludnie a som si istá, že šikovných rúk bude stále viac. Táto tvorivá dieľňa bol zmysluplne strávený čas detí.

  • 8. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 169x
  • 6
Depresia nie je fér....

Veronika Bahnová

Depresia nie je fér....

Znova som na totálnom dne. Spočiatku sa to zdalo ako strata energie, únava, znížený výkon v prací. Teraz som však úplné pohltený depresívnymi myšlienkami, striedaním pocitov úzkosti, ľahostajnosti, nezáujmu o všetko. Často mám pocit, aké fajn by bolo nebyť. Pritom mam manželku, deti. Teraz ako keby neexistovali. Cítim strašnú ľahostajnosť, prázdnotu, akoby mi absolútne na nich a na ničom nezáležalo. Tak je to vždy, keď znova príde depresia. Je to stále dokola a keď som úplné na dne, je ťažké odolať lákadlu skoncovať s vlastným životom. Užíval som rôzne kombinácie liekov, depresie sa však vracajú vždy s rovnakým priebehom: obrovská úzkosť, strata sebavedomia, neustále vlastne kritizovanie každého kroku, ktorý vykonám, negatívny pohľad na seba, pocit, že nič nemá zmysel, demotivácia, neschopnosť prežívať pozitívne pocity, prázdnota, ľahostajnosť, nezáujem...

  • 7. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 13 365x
  • 74
Tak, stalo sa to aj mne...Nevera... Nahradila ma Barbara Gepeesová

Veronika Bahnová

Tak, stalo sa to aj mne...Nevera... Nahradila ma Barbara Gepeesová

Manželské trojuholníky majú rôzne podoby. Ako som sa vyrovnala s tým naším? Začítajte sa.

  • 24. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 006x
  • 54
Lebka a skrížené kosti na detskej hrudi

Veronika Bahnová

Lebka a skrížené kosti na detskej hrudi

V Tescu v letnej sezóne som kúpila pekné modro-zelené prúžkované tričko vnukovi...

  • 18. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 729x
  • 157
reklama
Aj dobrý obed sa môže otočiť v žalúdku...stalo sa mi

Veronika Bahnová

Aj dobrý obed sa môže otočiť v žalúdku...stalo sa mi

Sadli sme si do malej reštaurácie v Pezinku, vlastne do baru, kde podávali aj jedlá. Prišla k nám mladá servírka „Čo si dáte? pýta sa

  • 21. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 468x
  • 74
Chceš parkovať ? Tak plať !

Veronika Bahnová

Chceš parkovať ? Tak plať !

V Trnave je platené parkovanie na mieste, kde vodič riskuje, že si zničí svoje auto.

  • 13. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 626x
  • 55
Pozor, pri cestách sa pohybujú „orešňáci"!!!

Veronika Bahnová

Pozor, pri cestách sa pohybujú „orešňáci"!!!

Pre „orešňákov sú typické nasledujúce znaky, podľa ktorých zistíte, že sa na alebo pri vozovke nachádzajú:...

  • 12. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 842x
  • 32
Cesta do Dubaja - z cyklu muž a žena

Veronika Bahnová

Cesta do Dubaja - z cyklu muž a žena

Kráčali vedľa seba, držiac sa za ruky. Muž a žena sa rozprávali o tom, čo im deň priniesol. Často sa takto vybrali na prechádzku. Oblaky plávali na oblohe a začali chytať červenú farbu zapadajúceho slnka. Bolo príjemne chladivo v tento podvečerný čas. Lastovičky sedeli na elektrických drôtoch. Občas vzlietli a spoločne vytvorili útvar v tvare šípky, akoby trénovali spoločný let. Pomaly príde ich čas odletieť do teplých krajín.

  • 10. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 950x
  • 23
Internetové diskusie

Veronika Bahnová

Internetové diskusie

Internet vytvára prostredie pre neobmedzenú komunikáciu ľudí navzájom. Má svoje čaro v tom, že si človek môže vyskúšať vyjadrovať vlastný názor, myšlienky, pocity, prezentovať vedomosti, skúsenosti, životné výhry, prehry, spôsob vlastného žitia. A súčasne má takmer neobmedzenú možnosť reagovať na názory, myšlienky, pocity,...iných. Nemusí urobiť ani krok, môže aj nemusí odhaliť svoju identitu, jednoducho sa pripojí do virtuálnej siete a komunikuje.

  • 7. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 705x
  • 41
reklama
SkryťZatvoriť reklamu