reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
reklama

Potulky po Bulharsku

Kým slnko zapadne

Veronika Bahnová

Kým slnko zapadne

Pár fotospomienok na bulharské more bez slov.

  • 1. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 533x
  • 26
Skôr než prídu Vianoce – z cyklu „stratený čas?“

Veronika Bahnová

Skôr než prídu Vianoce – z cyklu „stratený čas?“

Veľký plagát ma pozýval na výstavu fotografií z rokov 1969 – 1989. Zaujal ma jej názov „Stratený čas? „ V tomto období som prežila kus svojho života a preto ho nepovažujem za stratený. Vošla som dnu a nechala som sa viesť témou výstavy. Postupne sa mi odhaľovali spomienky na dobu, v ktorej som žila. Prichádzajú Vianoce a tak spomínam...

  • 3. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 390x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu